Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2010. máj. 29. Múlt és jelen.

2010.05.29. 03:11 | Nem adom fel! | 3 komment

Május 29.-e, szombat van. Hajnali fél3…
Végre aludhatnék egy picit. Nem mentem bulizni, haverkodni, sörözni… stb. Holnap.. dehogy! Ma!
Ma korán reggel megyünk a barátommal MTB pályabejárásra.
Tudni illik, július elején, Erdőbényén rendeznek egy hegyi bringa versenyt, melynek a lebonyolítására őket kérték fel a helyiek. Ebben segédkezem majd én is. Ha minden igaz és tényleg úgy lesz, akkor pl. én leszek a szpíker, bemondó.. vicces ember, vagy mi! : ) Szép feladat, és már nagyon várom. Kíváncsi leszek, hogy mennyire tudok majd ezzel a feladattal is megbírkozni?
 
Huh, de megint egy picit belekezdtem a mondandóm közepébe.
Mit is szerettem volna papírra vetni?? Jah, igen! A múlt és a jelen!
Sokat gondolkodtam, és rengeteget járt a fejemben az egy évvel ezelőtti életem. 
Ha belegondolok, sokkal biztosabb életem volt akkor. Igazán, és úgy általánosan mindenem meg volt, amire csak egy normális ember vágyakozik.
Jól fizető munkahely, egy magas beosztással..
Szép, és céges autó..
Szép,és nem olcsó albérlet..
Szép és okos barátnő.. mit barátnő? Menyasszony! : )
Szerelem!!!
Szóval, úgy minden, és mégis valami nagyon hiányzott! Hiányzott egy jövőkép.. hogy nem ezt szeretném! Szerettem volna többet lenni emberek között. Szerettem volna küzdeni valami olyasmiért, amitől a későbbiekben több leszek! Szerettem volna olyan dolgokat tenni, cselekedni, ami valamit épít és teremt!
 
..és mi van ma?
Mi van az egy évvel ezelőttiből?
Semmi, és mégis minden!
A jól fizető és akkor biztosnak tűnő magas beosztású munkahely helyett alkalmi munka, amiért nem fizetnek sokat, és fárasztó. Viszont egy új dologban teljesedhetek ki. Rengeteg új dolgot tanulhatok, kiélhetem a kreativitásomat, kamatoztathatom a kézügyességemet, és nem utolsó sorban körbe vesznek a munkám nyomai, amelyekre nagyon büszkén tekintek!
Szép és céges autó helyett, egy szintén szép, de törött autó, amelyet kényszerből meg kellett vennem, és ha lassan elkészül, akkor el is kell adnom! Van még a BKV, a Volán és a MÁV összes közlekedési szörnye, amelyek megtanítottak ismét beosztani az időmet. Róluk ismét látom az ország, a vidék szépségeit. Rajtuk találkozom –igaz, ilyen-olyan- emberekkel, akikkel kommunikálhatok.
Szép és drága albérlet helyett, egy mindent igényt kielégítő és hatalmas panellakás. Ahol olyan a „comcéédom”, melynél az ember jobbat nem is kívánhat! : ) És bizonyosság ismét csak arról, hogy az igazi barátok igenis léteznek, és igenis nagyon szükség van rájuk!
Szép és okos barátnő? Menyasszony?? Nem… nincs ő sem. Viszont van remény egy „szebbre” és valósabbra! : )
És van lehetőség ismét szerelemre is. Talán még nagyobbra.. talán a legnagyobbra, ami valaha is létezhetett!! Igen, ebben nagyon bízom! : ))
 
Mert mi is a szerelem? Mit szeretnék ismét, és újra meg újra átélni??

"Szerelem az, amikor fuldokolsz a félelemtől, hogy
eltűnhet az életedből, és amikor nem tudsz enni a
szomorúságtól. Amikor a lelked olyan darabokban
van, hogy évek kellenek hozzá, hogy össze tudd
magad szedni. Amikor nem tudsz másra gondolni,
csak Ő jár a fejedben, és hiába bánt, hiába
gyilkol meg, nem tudsz haragudni rá. Mégis
megölelnéd. Amikor olyat is megtennél, amit addig el
sem tudtál volna képzelni.

Szerelem az, amikor csendes nyugalommal csak
átöleled és tudod, az életed is rábíznád. Mikor
biztonságban érzed magad, és akármilyen baj ért,
akármilyen zaklatott vagy mellette megnyugszol.
Ahogy némán a szemedbe néz, és csak megszorítja a
kezed... Mikor olyan titkaid is elmondod neki,
amiket még te sem tudtál azelőtt magadról. És ha
reggel kinyitod a szemed, ott fekszik melletted,
gyűrötten, kócosan, mégis boldog vagy.

Szerelem az, amikor remeg a gyomrod, ha meglátod,
és a szíved a torkodba ugrik, mikor hozzád ér.
Amikor hírtelen mozdulatokkal magadhoz rántod,
hogy érezd, fald, magadhoz láncold. Nem tudsz
betelni vele, minden percben csak őt kívánod." 

..hát ezt! : )) Örült vagyok? Az! És az is maradok, míg élek! Legalábbis remélem, és így szeretném!!
Hjaa..
Szóval minden, ami akkor volt, az szinte egy csapásra megszűnt, és jött helyette egy olyan élet, amiben semmisem biztos, és amelyben még nem látod a jövőt, az út végét, MÉGIS..
 

 

Tele van élettel, reménnyel, erővel, fejlődéssel, megvalósítással, változással, feladattal, meglepetéssel, már most rengeteg új élménnyel és emlékkel, történésekkel… úúú, MINDENNEL!!! : ))

 

 
Érdekes dolgok ezek! Mit is akarunk? Hogyan is kapjuk meg?
Asszem szeretek élni!! Nagyon!! : ))
Mindenkinek boldog, és TELJES életet kívánok!
 
No, akkor még egy dal egy évvel ezelöttről:

  

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr992039485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zuzmó 2010.06.02. 15:47:41

Ezek szerint nagy-nagy változások történtek az életedben! Vagy nem is csak úgy történtek...Ha most boldogabb vagy, csak hajrá hajrá, így tovább!!!

Nem adom fel! 2010.06.02. 20:43:44

@zuzmó: Hmmm... hát olvasod? : ))
Nagy-nagy változások? Mindig történik valami... ez igaz az elmúlt 20 évre az életemből! :)
És, hogy boldogabb vagyok e?? Ez érdekes kérdés. Vagyok olyan szerencsés, hogy voltak már olyan boldog pillanatok az életemben, amiről álmosódni sem mertem volna!! Ez a mostani egy kevésbé, de annál kiegyensúlyozottabb boldogság, vagy inkább nyugalom.. még nem tudom. Egy biztos, máshogy élek, és próbálom minden pillanatát értékelni.
Vasármap jutottatok a bátyáddal az eszembe, mert a barátaimmal Szilvásváradon voltunk, és hazafelé Makláron keresztűl mentünk. :)))

zuzmó 2010.06.03. 13:12:48

Látod-látod, nagy szellemek ha találkoznak...:))
Csak pár napja találtam rá a blogodra, még nem olvastam végig, de igyekszem. Jó gondolatok, szép zenék, szóval betettem a könyvjelzőbe, és jövök máskor is :D
süti beállítások módosítása