Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2011. április 6. Nem bírok magammal! : ))

2011.04.06. 09:00 | Nem adom fel! | Szólj hozzá!

Őrület ez a biológia!
Hiába kutatjuk, keressük érzések miértjét, még azok a híres „Britt tudósok” is csak homályos válaszokkal próbálják kíváncsi tudatlanságunkat „ismereteikkel” felvértezni.
Miért van az, hogy jön a tavasz, a megújulás időszaka, és az ember megőrül? Minden pillanatban azt érzed, hogy börtönben vagy, a saját gátlásaid foglyaként! Szaladnál, rohannál, mint egy bolond, észnélküli dolgokat tennél, és leginkább szerelmes lennél! : )
De talán az is vagy, csak még nem tudod!? : ) Jajjj… és most ez olyan pozitív és mosolygós jajjj!
Egész nap dolgozol, és amikor nem, akkor is vagy valahol, teljesen kifárasztod magadat testileg és szellemileg is, mégis amikor jön az este, az éjszaka, akkor nem jön álom a szemedre. Mi több! Reggel a napsugarakkal, madarakkal ébredsz…
Kezdődik egy új nap, egy új lehetőség arra, hogy átlépjed a saját korlátaidat, hogy valami igazi bolondságot tegyél, megőrüljél, egy kicsit meghalj, és utána újra szülessél, vagyis, egyszerűen csak nagyon boldog legyél! : ))
Szóval senki nem ismeri ezeknek a dolgoknak a miértjét, és úgy gondolom, hogy ebben az esetben ez nem is érdekes, én boldog vagyok, hogy a természet lehetőséget ad, hogy ilyeneket érezzek! : )
 
Huhhh… Hát ez van most velem! : D
 
Korán kelek, rohanok dolgozni, hiszen van mit tenni, és szeretem, amit csinálok. Aztán jön a hétvége, találkozok az egyre nagyobb lányommal, aki a világon a legnagyobb kincs. Vagy a két hobbymnak élhetek, a HegyiBringázásnak és a rallynak. Mindenhol nagyszerű emberek vesznek körül, és velük minden pillanatban újabb és újabb élmények lepnek meg, és…
Most kerek nagyon a történet! : )
 
… csak ez az őrület… hogy odarohanj valakihez, akit kedvelsz, aki szimpatikus, vagy, csak mert úgy akarod, és elhiszed, hogy ő majd örül, ha adsz neki egy szál virágot, egy kedves mosolyt, és elmondod neki, hogy mennyire szép vagy, hogy tetszik… mittudomééén! Szóval csak ez hiányzik, hogy egyszer tudjam a bolondságaim előtt álló ketrecet, a saját korlátaimat legyőzni! : )
 
Ez a dal most nagyon ide illik! : ))

  

 

intro:
olyan korán jött az éj ma,
minden altatóan néma
csak én virrasztok éberen
félek, még elaludna a szerelem, nem!
ma még maradj fenn velem

verse 1:
figyelj!
lenne itt valami!
talán, ha a gondolatokat lehetne hallani,
nem is kéne szerelmet vallani
másodpercenként,
és térdre rogyva esketni a hűséget,
meséket mondhatnál,
amikből megtudnám
ki vagy- te
aki mindig itt vagy
de valahogy mégis- folyton hiányzol,
mint a légszomj- fojtón hiányzol!
csak most, most el ne aludj!

verse 2:
figyelj!
meztelen vagyok...
érdekel?
kell egy fenék, vagy egy mell
de nagyon-és vajon,
nekem, vagy a szokásnak gyorsabb-e a keze?
egyáltalán ez-e
az a perc
amikor, ha két test egyesül
az angyalok mosolyognak
mert egy szerelem beteljesül?
nézd, ahogy mozdulsz, pedig te még nem is akarod...

refr.:
i've got a hole in my soul,
i've got a hole in my soul
i can't eat, i can't drink,
i can't sleep no more,
cause i've got a hole in my soul

verse 3:
figyelj!
játszunk szerelmest!
tudod, olyan veszedelmest!
gyújtsunk fel minden lomot,
családi házat, iskolát, templomot
nézni ahogy a tűz lobog
nézd a porrá izzott romokon
két szökött rab baktat
az aranyló homokon
a szerelmen innen
minden törvényen túl:
te meg én, csak most,
most most el ne aludj!

verse 4:
figyelj!
én egy kicsit most meghaltam...
na, ne ijedj meg,
én azt, nem akartam,
csak látni téged félni,
engem élve remélni,
örülni, hogy nem kell
megőrülni a nincs-en...
tudod, te vagy a világon
az egyetlen kincsem.
látom fáradt vagy,
te csak menj,
én majd virrasztok
menj, aludj...

refr.:
i've got a hole in my soul...

refr.:
i've got a hole in my soul...

outro:
olyan korán jött az éj ma,
minden altatóan néma
csak én virrasztok éberen
félek, még elaludna a szerelem, nem
ma még maradj fenn velem

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr982803864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása