Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2010. Márc. 14. Forog a világ!

2010.03.14. 12:19 | Nem adom fel! | Szólj hozzá!

Forg… pörög… változik…
Azt hiszed, hogy itt a tavasz, és nézz ki az ablakon… hóvihar, fehér minden, tiszta karácsony… vagy mi! Pedig tegnap már szikrázott a nap, és elképzelted, hogyan hasítod a langyos szellőt a bringádon egy szál pólóban! : ) De, ajjjj… semmi sem az, aminek látszik!
Biztosnak hiszed az életed, de nem tudod, hogy mit hoz a holnap? És az hoz szelet, vihart, minden szart… de egyben biztos vagy, hogy a végére minden szép és jó lesz, mert a jóknak el kell nyerniük… De álljunk meg egy szóra? Ki a jó? Mi a jó?
Én sem tudom, csak azt, hogy próbálok az lenni, illetve inkább úgy fogalmazni, hogy próbálom az életemet jól élni! Aztán majd a végelszámolásnál kiderül úgy is, hogy miket b…sztam el!
 
Eddig azért elég sok mindent, a 7százát! ; ((
 
A legjobb jó barát mutatott egy videnyót, és az tudatosított bennem egy fontos dolgot…
 
Alap dolog: Minden ember szeretne jó lenni és jól élni (a jót most mindenkinek a saját értékrendjéhez értem), és persze boldog lenni. Ha lehet, akkor a legboldogabb!
Ami a fő kérdés, hogy mit tesz érte? Semmit sem kapunk ajándékba az élettől, mindenért meg kell dolgozni… mert a legtöbb ember várja, hogy majd az ölébe hulljon a szerencse, a boldogság, a szerelem, és minden földi jó. És persze hiába… Én is beleesek ebbe a gödörbe. Sokkal könnyebb sajnálni magunkat, és elmélkedni, álmodozni, hogy milyen jó is lehetne.
Aztán talán a leggyakoribb eset a világunkba, hogy az ember tesz érte, meg is kapja, aztán csak megélni, értékelni, észrevenni nem tudja, hogy amit várt és szeretett volna, az mind ott van nála.
Gondoljatok bele, és nézzetek körbe magatok körül, nektek is lehet, hogy ott van!
Van egy szép családod? És szép gyerek hozzá? Hány ember szeret téged? Hát nem boldogság?
 
Emberek, ezeket mind addig értékeljük, amíg ott van nektek, amíg élvezhetitek, éééés, amíg el nem szalad mellettetek az idő, és már a végére csak emléknek maradnak!
 
Beeezony! Számomra ez jön le a lentebb szereplő videóból… Na, meg az, hogy amit te az életedben építesz, azaz életed végével nem vész kárba, hiszen a gyermekeid és az unokáid, mind viszik azokat az értéket tovább! : ) FELELŐSSÉG! : )
 
 
 
 

Itt van a Magyar változat is, bár az eredeti sokkal jobb! : ) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr371838623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása