Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2010. Márc. 18. Negatív hullám… a tavasz jegyében?? Nem értem!

2010.03.18. 23:17 | Nem adom fel! | Szólj hozzá!

 
Avagy, A teremtés törvénye!
 
Nem szeretem a hangzatos címeket, mert hangzatosak… : ), meg mert túlságosan túlzónak tartom őket. De nem tudok mást tenni, ez a bejegyzés talán így lesz kerek.
 
 
Mostanában megint sokat kommunikálok, szemtől szemben, interneten, a kommunikáció összes formájában, és mindenhonnan szinte csak negatívumot és pesszimizmust kapok. Akik közel állnak hozzám tudják, vagy ha végig olvassátok, a bejegyzéseimet tudhatjátok, hogy én is a nehezebb sorú emberek közé tartozom pillanatnyilag. De mindenkinek megvan a maga keresztje, feladata, amit cipelni vagy megoldani kell!
 
Ez nem kérdéses, mindenki megoldandó feladatokkal születik a földre, ebbe az életbe. Minden esetben az adott személy dönti el, hogy ezeket a feladatokat gyorsan és hatékonyan vagy kínkeservek által hajtja végre. Halkan jegyzem meg, én is a küzdőseb emberek közé tartozom, mert nehezebben tanulok… : ) (mint Mici Mackó, a csekély értelmű medvebocs)
 
 
És én hiszek a „teremtés törvényében” is. Ami azt jelenti leegyszerűsítve, hogy ha valaki nem tud előrenézve, pozitívan gondolkodni, az nem kap mást csak epét és keserűséget… és ugye senkinél sem ez a cél!
 
Ha rosszra gondolok, akkor az következik be, és ha mosolygok a világra, akkor boldogan fogok élni! : )
 
 
Arra gondoltam, hogy megírom ezt a bejegyzést és így egyszerre több embert győzhetek meg arról, hogy… de nem is meggyőzni, hanem inkább szemet felnyitni szeretnék… nevetve sokkal könnyebb az élet! : ))
 
 
Ha a fenti érvek nem lennének elég hathatósak, akkor most egy másik fortélyhoz, a természet erejéhez nyúlok.
 
„Itt van a tavasz, itt van újra, s szép mint mindig énnekem…”
 
Még pár nap, és látni fogjuk a természet pozitív gondolkodását! : ) Egy pillanat alatt zöldbe és virágba borul a természet, bizonyítva azt, hogy az örökös megújulás nem álom, hanem valóság. Ha valaki csukott szemmel jár vagy nem lát, az sem tud a változás mellett elmenni, mert bőrünkön langyos szellőt, orrunkon keresztül új illatokat érzünk! (huhhh… ez olyan giccsesen hangzik, de majd amikor nem csak olvassátok, hanem érzitek is…) Egyre több lesz a hangzavar is… madarak énekelnek, bogarak döngicsélnek. : ))
 
 
ÖRÜLET!!! Hogy mik vannak, igaz?? : ))
 
 
Nos, arra kérek mindenkit, hogy vegyünk példát a természettől és lássuk, hogy jön a változás, és minden sokkal szebb és jobb lesz (ha megdolgozunk érte), és a változás nem rossz, hanem jóóó! : ))
 
Higgyünk benne, és higgyük el, hogy ez így is lesz… tegyünk a saját boldogságunkért, és akkor úgy is lesz! : ))
 
Mindenki a saját világáért felelős, és az olyan lesz, amilyennek mi magunk megteremtjük!
 
 
Na, zárszóként: „ …ööö, öröm ééé bodottááá!” : )
 
 
A zeném egy régi Piramis / Deák Bill szám, ami nehéz élethelyzetekről (egy kicsit az enyémről is), talán a bejegyzésről is szól.
 
 
 
 
És mindenkinek csak egy, azaz egyetlenegy élete van!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr611851167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása