Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2010. okt. 24. Visszavonhatatlanul ősz

2010.10.24. 21:23 | Nem adom fel! | Szólj hozzá!

 Tegnap kirándulni mentünk Rékával.

Egy jó nagyot autóztunk, beszélgettünk, majd csendben élveztük a mellettünk elsuhanó tájat. Néha félrepillantottam ábrándozó arcára, és láttam, hogy Ő is valahol máshol jár. Mivel én vezettem, visszafordultam az út, és a vidék felé.

Nagyon szeretem az évszakok változását. Ilyenkor a gondolataim az eltelt évszakon, és az abban szerzett tapasztalataimon szaladnak. Eseménydús nyár volt, annyi élménnyel és tanulsággal, hogy nem is tudnék mit kiragadni közülük. ..de talán nem is akarok! Egyszerűen nagyon jól esik egy halvány mosollyal visszagondolni, és átélni azokat a pillanatokat. : )

Közben sárguló, vöröslő.. egészen félelmetes szín kavalkádba öltözött bokrok és fák integetnek vissza egy enyhe szellő segítségével, rohanó autónk után. Néhol meg méregzölden ragyogó dombok csalogattak.. ha csak egy picit is langyosabb lett volna az idő, isten bizony megálltam volna, hogy hatalmasat hempergőzzek a simogató növényzetben. Hanyatt dőlve, az eget és a felhőket fürkészve tettem volna a semmit!

De ehhez most már hűvös volt. Mi több, a kintről beszökő levegőben már érezni lehetett a házak kályháiban lobogó tüzek füstjét. Mélyen beszívtam ezt az illatot, és már a jövőn gondolkodtam.

Az ősz a maga összes csodájával „csengetett” nekem, hogy ITT VAGYOK, és ebben a jelzésben az volt, hogy új évszak közeledik, új lehetőségek és feladatok állnak előttem! ..és én ennek a jelnek minden pillanatát élveztem! : ))

Biztos ismeritek azt az érzést, amikor egy nagyon várt pillanat jön el az életetekben. Emlékezzetek az első iskolai napotok előtti estére... vagy a gyermekkori karácsonyok előestéjére, amikor nem tudjátok, hogy mi vár rátok másnap, nem tudjátok, hogy mi lesz a karácsonyfa alatt, csak azt tudjátok, hogy jó lesz. Nagyon jó lesz! : )

 

Én most is ezt éreztem… : ))

 

Várakozással állok –sokadjára- az elkövetkező idő előtt. Annyi reménnyel telt dolog történik körülöttem, hogy csak naa.. Egyedül rajtam áll, hogy miként élek majd a lehetőségekkel. Egyet biztosan érzek, az erő csak úgy pezseg az ereimben! ; )

Valószínűleg ez igen csak látszhat is rajtam, mert a hatalmas bécsi séta után, útközben, a jóleső fáradtság sem nyomta álomba nagylányomat, hanem okosan, először csak úgy beszélgetősen közelített lelkem titkai felé, majd konkrét kérdéseket tett fel nekem! : )

 

..persze, konkrét válaszokat nem adhattam neki, hiszen azok még bennem sem fogalmazódtak meg.. viszont, és azt hiszem, hogy a magok már ott vannak elvetve egy nagyon is termékeny földben! : )))))

 

Ui.: Azért, bazira nagyon büszke vagyok arra, hogy olyan a kapcsolatom a Rékával, hogy mindent, de tényleg mindent meg tudunk beszélni!!!

 
 

 

 

Sokat válogattam az ideillő zenék közül. Nem tudom, hogy jól választottam e… de ez nekem tetszik! : ))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr272396083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása