Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2010. máj. 16. Újabb megvilágosodás?

2010.05.17. 00:31 | Nem adom fel! | Szólj hozzá!

 
Szaladnak, rohannak a gondolatok és keresem a fogást, hogy valahonnan elkezdhessem a mondanivalómat.
 
Sokat dolgozom, kell az a fránya máni : )… Ma végre ismét autóztam egy 500 km-tert… közben gondolkoztam sokat… aztán találkoztam egy sok pofont kapott barátommal… előtte két nappal egy másik barát lelkét gubancoltuk (remélem kifelé!)… viharok tombolnak a természetben, az emberek, a barátaim, és az én lelkemben is...mindenki egy jelre vár…
 
Milyen jelre?
 
Meglátni a tomboló ítéletidő sötét felhői után az egyre világosabb, és „bárányabb” felhőket! Majd a nap élesen vakító sugarainak útmutatását. Oda bök, pont a lábad elé, és közben érzed a levegő ózondús friss illatát. Nem is tudsz mást tenni, mint behunyt szemekkel olyan mély levegőt venni, hogy tüdőd szinte szétrobban!! Közben az karjaidat önkéntelenül is széttárod, és a levegő olyan elégedettséggel… … … lassan szabadul meg a tüdőd fogságától, hogy nincs is más tisztább és „simább” pillanat ezen a földön. A szemed ragyogva fogadja magába a meleg földről felszálló párafoltokat.
Semmit nem tudsz, csak egyet… DE AZT NAGYON! Ettől a pillanattól minden csak szép és jó lehet!!!
: ))
 
..persze, amíg ez a pillanat eljön, addig a vihar fékevesztetten tombol, és minden ember egy másik pillanatát éli át! Ekkor még senki nem tud bizakodni, csak, majd ha eljön a fentebb említett állapot..
Most bennetek szeretnék gondolatokat ébreszteni! : )
 
És megint a könnyebbik és talán kifejezőbb idézetes és dalszöveges módszerrel! : )
 
Egy friss barátomnak:
“…csak egyetlen igazi fényűzés van: az emberi kapcsolatoké.” (Antoine de Saint-Exupéry)

A ma meglátogatott távoli barátomnak:
 „A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,
hanem hogy mennyi élet volt éveidben!"
(Abraham Lincoln)

 

 
Saját magamnak:
 ,,…sohasem az a fontos, hogy milyen messze,milyen magasra ment az ember,s az sem,hogy milyen nehezen – csakis az, milyen élményeket hozott magával haza.” (Karl Lukan)

 

 
Minden megtévesztett hölgyeménynek és férfiúnak : ) :
„A KÍSÉRTÉS NEM ÚJ SZERELEM!!!”
 
Csak úgy, mert nagyon igaz! :
 „A szeretet mérhetetlenül sok energiát ad. Fáradhatatlanná teszi az embert, feltölti erővel.” (Müller P: Szeretetkönyv ♥)

 

 
És:
 „A boldogságot nem lehet ajándékba kapni, egyetlen titka: adni, mindig csak adni, jó szót, bátorítást, mosolyt, hitet, és sok-sok önzetlen tiszta szeretetet! /Goethe/

 

 
Nos! Azért még néhány saját gondolatot megosztanék.. 
 
Az embert az átlagtól (állatot szerettem volna írni, de így talán kifejezőbb) az különbözteti meg, hogy nem adja meg magát az ösztöneinek! Reméljetek, vagy inkább reménykedjetek bátran, mert a nap ki fog sütni! : ))
 

Jól ki dumáltam magamat!?
 
Ez a dal jár már vagy 5 napja a fejemben, végre rátaláltam : ))
 
 
 
 
 
Én mint utcazenész a végén majd a kalapom nyújtom,
a dalért reménnyel fizess, hogy még egyszer megvaduljon.
Palackba zárt hitem fáradt hullámlovas csupán,
a csendes tengeren mindent megért vihar után.

Ki szívemben kutat, nyisson egy alagutat,
mi csillagként mutatja az utat.
Ki szívemben kutat, nyisson egy alagutat,
mi kristálygömbben irányt mutat.

Mert én megtanultam már, hogy gyönyörnek álcázott csapdában áll,
ki nem a prófétára, hanem az átkozott profitra vár.
Hát a torkunkon lenyomott szebb jövőt ígérő jólét helyett,
higgyük el inkább az óperencián túli üveghegyet.

Ki szívemben kutat ,nyisson egy alagutat,
mi csillagként mutatja az utat.
Ki szívemben kutat, nyisson egy alagutat,
mi kristálygömbben irányt mutat.

Ki szívemben kutat, nyisson egy alagutat,
mi csillagként mutatja az utat.
Ki szívemben kutat, nyisson egy alagutat,
mi kristálygömbben irányt mutat.
 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr392008934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása