Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2010. máj. 18. Ezt inkább külön.. Hőlgyeim! Egy kis figyelmet! :)

2010.05.19. 15:24 | Nem adom fel! | Szólj hozzá!

Ezeket a sorokat már korábban is olvashatták a gyakori látogatóim, hiszen a tegnapi bejegyzésből ollóztam ki, mert nem odavaló, és mert külön bejegyzést érdemel!
 
A kockázatokat, és az esetleges mellékhatásokért vállalom a felelősséget! : )
Akinek meg nem inge, ne vegye magára.. ill. segíteni szeretnék, hogy a „normális” manusoknak mi is az igénye! : )
 
Az alábbi idézetekkel kezdem, amelyeket Hölgyek bemutatkozásából, és álmaiból ollóztam..
 
 
„Keresek valakit, aki tudja, mit akar, Aki tudja, hogy a szerelem mit takar. Valakit, aki kedves szavaival vigasztal, Egy férfit, aki maga mellett marasztal. Keresek valakit, aki élvezi az életet, Aki élvezi, s kedveli a végzetet. Valakit, aki szavaival megnevetett, Egy férfit, ki a maga szívével megszerethet. Keresek valakit, aki mondja, ha baj van, kinek lélegzete, látva engem, elakad. Keresek valakit, aki jól gondolja, mit kell tennie, aki jól gondolja, hogy a bajban is velem kell lennie. Valakit, aki mikor szükség van, rá velem lehet. Egy férfit, ki velem együtt sír vagy nevet. Keresek valakit, aki keres egy nőt, aki keres egyet, s nem Isten tudja hányat! Valakit, aki szeretetre vágyik, nem másra. Egy férfit, kivel, szerelemmel nézhetünk egymásra.”
 
..és húú, de keresek még egyet csak sehol nem találom! : ((
Ezt eccer egy volt kolléganőm íróasztalának a szélére ragasztva láttam, és arról szólt, hogy akkor találod meg az igazi pasit, ha az felvállal az utcán, előreenged a nemtudomhol, és úgy mutat be a barátainak, hogy Ő AZ! : ))
Egy igazi rendes embert keresett a papír szerint, viszont a valóságban.. ??
Az autó, az egzisztencia, az iskolák száma.. minden olyan dolog szerepelt az igényei között, amit bárki, akár pénzért is megszerezhet!
Szerintetek is ettől jópasi a pasi???
 
Szóval ez a téma már korábban is foglalkoztatott. Igények vannak! de nem csak odaát ám, hanem itt is… : ))
A mai világ túlontúl férfiasra formálta a NŐT! Már régen nem arról beszélünk, hogy ők is nadrágot hordanak! De mi is a NŐK szerepe, ha van ilyen egyáltalán? A nőiség lényege talán, hogy amit rá bíz a világ, azt ő átöleli! Gondoskodik. A férfi sajnos nagyon racionális, kategorizál. Ilyennek lettek teremtve! A NŐ a személyt, az embert, a lelket nézi, ezért a NŐ ne szálljon be a pasi szisztematizálásába! Ne gondolkodjanak úgy, mint a manusok, gondolkodjanak úgy, mint a NŐK.
És!
A NŐ motivál, és hat a férfiakra. Ez nagyon nagy felelősség, legyen ennek tudatában! Beszélgessen, és szedje ki a társából a gondot és problémát.  
És végül, ami igazán bánt, hogy NŐ azt szeretné, ha a férfi sem takarná el a szemét, amikor sír, PEDIG MÁR Ő SEM MER SÍRNI! MIÉRT??? ; (
Nem véletlen, hogy a NŐT nagybetűkkel írtam végig. Ez a tiszteletem jele, kérlek Benneteket Hölgyeim, hogy ezeket a sorokat próbáljátok megérteni, és nem pedig kritikának vélni. Ha ezek a sorok tudatosulnak a fejetekben, szerintem előbb jön a herceg, ráadásul fehér lóval ( esetleg pirossal : ) )!
 
Szóval:
„Aki szeret, annak varrd fel a szakadt gombját, mert könnyen lehet, hogy felvarrja más. Aki szeret, annak hallgasd meg baját, gondját, mert könnyen meglehet, hogy meghallgatja más. Aki szeret azzal sose légy morc, goromba, mert könnyen meglehet, hogy rámosolyog más. Aki szeret, szeresd, s öleld meg naponta, mert könnyen meglehet, hogy megöleli más! És akkor hidd el :NEM Ő A HIBÁS!”
 
: ))

  

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr572015601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása