Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2010. júli. 10. Sorok egy vendégkönyv bejegyzéseiből!

2010.07.12. 00:21 | Nem adom fel! | Szólj hozzá!

„2010. ELSŐ ERDŐBÉNYEI DRÓTSZAMÁR FESZTIVÁL

 

 

Minket, hegyibringásokat ér az a megtiszteltetés, hogy elsőként írhatunk a Béres birtok vendégkönyvébe. Háromnapos itt tartózkodásunk után ma először dőlhetünk hátra, és élvezhetjük a gyönyörű panorámát, a madárcsicsergést, avagy a „békességet”. „Borral” és „Bringával” tegnap volt dolgunk, a verseny napján. A korai kelés után a sok szorgos kéz dolgozott a birtokon, a faluban és környékén. A fiuk a verseny útvonalát járták, testi épségüket nem kímélve ragasztották, szögelték, tűzték ki a versenyzők feladatát könnyítő táblákat, vagy éppen ásóval, csákánnyal, baltával estek a bringások útjába kerülő akadályoknak. A lányok az éjfélig tartó laminálás után fáradtan, de lelkesen vívtak élet-halál harcot a makacs nyomtatókkal, s végül győztesen kikerülve a csatából legyárthatták a nevezési lapokat és az okleveleket. Hamarosan a versenyzők is szállingózni kezdtek a birtokra, s össze is jött belőlük 127. A pályáról mindenkinek más véleménye volt. A profik a „gyors” szóval jellemezték, míg a lelkes amatőrök a tekerés közben cserélt recepteknek örültek. A verseny után egy isteni gulyásban volt részünk a házigazda felajánlásával, illetve bort is kóstolhattunk (na persze csak a 18 éven felüliek). A boros bódé előtt álló sor oszlopos tagjának, Mikinek a pince nevében is köszönöm a támogatást. Az aggódó családtagokat, a befutott bringásokat és persze a szervezüket mindenki „mikrofonos bácsija”, alias (Buenos días a todos!) Hunya szórakoztatta interjúkkal, tudósítással és humorizálással (mert ugye a vicc az egy műfaj). A favicceket és társait szerencsére a verseny ideje alatt mellőzte. A korán érkező szerencsés páciensek rögtönzött előadásában élvezhették az „I’m big in Japan” c. számot Mr. Bikicsunáj feldolgozásában. De hogy a többiek se érezzék magukat „elfeledett sofőrnek”, ahogy Marci, az ő hősi tetteiket is lejegyezném az utókor számára. Kedvenc szervezőnket, Petit ezalatt a három nap alatt alig lehetett látni, hiszen mint a híres Millenium falkon (csak remélem, hogy így írják, bár amondó vagyok, hogy ezt Döme nálam biztosan jobban tudná) fénysebességre kapcsolva cikázott, s próbálta kielégíteni az igényeket, bár előkészületeinek hála reklamációkhoz nem volt szerencsénk, de nem is fogadtuk volna el azokat.  Dorka és Gabesz is sürgött-forgott, de természetesen a mestert nem lehetett felülmúlni. Szóri és Fere a versenyzőknek segített felrakni a drótszamarakra a rajtszámokat. Kedvenc versenyzőnk, Zsé az örök 69-es (esetenként az 1-es) számú versenyző idejében megérkezett, hogy közölje zavarodott fejemmel, a 69-es tasak (amiben a rajtszám, a póló és egyebek kaptak helyet) nem veszett el, csak ő, mint V.I.P. hegyibringás jó előre lestoppolta. Sajnáljuk, Zsé, hogy ez alkalommal a szám nem hozott szerencsét… Majd legközelebb! (Mert naná, hogy 2011-ben is jövünk! ) A pöttöm Zsófi a legmenőbb táncmozdulatokat mutatta be nekünk. Egyszóval annak ellenére, hogy a sok munka után (egyesek pedig a sok alkohol után, ami természetesen bor volt, és a sörös üvegek egy pillanatra sem kerültek elő) zombi funkcióra kapcsoltunk, igen jól telt a napunk a szőlővel borított lankák között. Estefele eredményhirdetésre indultunk, amit biciklis póló előzött meg (, aminek a becsületes nevét tőlem ne kérdezzétek, mivel nem vagyok a bicikli téma Einsteinje…). A kommentátor személyében Dömét köszönthettük, aki –mondhatjuk- egyes tudatot módosító szerek fogyasztása után kicsit lassan, de mindenképp profin tudósított. A focirajongók a helyszínen megnézhették egy kivetítőn a bronzért folyó VB meccset (, amit a németek nyertek). Az alvást előnyben részesítők pedig a szállásunk felé vették az irányt. (Hajrá alvás! ) Végre kialudhattuk magunkat, ami nagy szónak számít az 5órás alvások után. Reggel Kaza, a lepcsánka faló rém vezetésével „bedodóztuk” (mindenki más kajáját eszi) a reggelit, hogy újjult erővel vághassunk bele a vasárnapi munkába. A fiúk biciklivel vagy autóval járják a pályát, hogy begyűjtsék a szalagokat, táblákat és elhagyott kulacsokat. Én pedig zárom soraimat, hiszen útközben kiderült, hogy nem mi vagyunk az elsők, így nem áll rendelkezésemre a korlátlan írás lehetősége, na meg egyre melegebb van, és a többieknek is helyet kell hagynom, hogy dedikálhassák a vendégkönyvet. Szóval köszönjük a legkedvesebb vendéglátást, amiben valaha is részünk volt!
Ui.: Bort, bringát, békességet! [ www.hegyibringa.hu ]

Réka”
 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr92145429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása