Egy pár szó titkos magamról :-)

Miki vagyok... Már 40 éves... Bár az életet még mindig gyerek fejjel figyelem, és néha nagyon rácsodálkozom. Az életem hegymászás, de a kilátás csodálatos! :-) Az a fajta ember volnék és maradok, aki nem felejtette el a hitét a jóban! És talán soha nem is fogja.. Ha ide tévedtetek, az írásaimhoz, akkor talán ti hasonlóan gondolkodtok, ezért kitárom felétek gondolataimat,és néha még a pillanatnyi érzéseimet is. Olvassátok, és ha úgy gondoljátok, akkor véleményezzétek, abból én is épülhetek... tovább. :-))

Nem adom fel!

"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem bírtam tovább. Szereztem örök barátokat. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam visszaszeretni. Repkedtem a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet, esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak. Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját. Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek. Sokszor éreztem meghalok a vágytól és féltem elveszítek valakit, aki nagyon fontos számomra, a végén mégis elvesztettem. DE TÚLÉLETEM!!!! És még most is ÉLEK! !!Az életet nem csak túlélem és Neked sem ajánlom, hogy ezt tedd. ÉLJ!!!! A harcba elszántan kell menni, az életet szenvedélyesen átölelni, emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon".

Utolsó kommentek

2010. dec. 05. Utak, nyomok.

2010.12.05. 20:17 | Nem adom fel! | Szólj hozzá!

Amint azt már korábban is említettem már, új munkám van, ami nagyon sok utazással jár.
Miközben járom az országot, csodaszép helyeket látok, és mivel a „telefonos bizniszben utazok” van egy nagyon tuti kis „fényképezőm”, amivel még telefonálni is lehet! : ) Naszóval, ha látok valami földi csodát, előkapom ezt a masinát, és lefotózom.
Nemrégen Bajáról indultam hazafelé, és megálltam megcsodálni a lemenő napot, és miközben próbáltam egy jó képet készíteni róla, véletlen lefotóztam a lábam az úton állva…
Na, ebből született egy ötlet, és eme gondolat sorozat.
Az ötlet az, hogy mindenféle környezetben készítek ilyen képeket, amiből egy sorozatot csinálok magamnak, és esetlegesen mementóként, emlékeztetőként kirakom ezeket a fotókat egy erre megfelelő képkeretbe, hogy mindig jusson eszembe, és ne felejtsem el az életem állomásait!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korábban is elmélkedtem már arról, hogy az életünket én egy tanulási folyamatnak tekintem. Egy adott probléma mindaddig újra és újra elő fog jönni, amíg azt meg nem oldom, amíg az abból levonandó következtetést, tanulságot a magamévá nem teszem.
DE,
mit ér az, ha egy pár év múlva az a tudás a feledés homályába merül? Hát szerintem semmit!!!
Mert, ahogy az életet eddig megismertem, ő emlékeztet a hiányosságunkra! : ) És olyan feladatokat dob ismét az utunkba, amiknek a megoldását éppen elfelejtettük! : )
ÉS,
szerintem mindenki egy kiegyensúlyozott, és boldog életre vágyik, mint én is, és ahhoz a múltunkat nem szabad elfelejteni, és a véka alá rejteni!
 
Még valami eszembe jutott!
Peti barátom kérdezte meg tőlem a napokban, hogy mit értek az alatt, hogy az emberek nem tudják megélni a boldogságot?
Megpróbálom kifejteni! : )
Elmentek a pároddal, nyaralni egy mesés helyre két hétre. A tízedik napon már piszkosul unod magad és mennél haza, vissza a megszokott környezetedbe.
Vagy,
végre eléred az áhított ember kegyét, majd egy pár hét múlva megszokod a „jót” és azt gondolod, hogy ez természetes. Hát NEM! Éld át minden pillanatát csodának!
…és legyünk boldogok életünk minden lehetséges pillanatában!
 
Magamról csak annyit, már a hegyem gerincén járok. Akik ismernek, tudják mit értek ez alatt! : ))
 
 
 
Otthonról jött csomag
albérletben álmok
Könyvek hegygerince
vagy mecseki sétányok

Lassú kövér felhők
Folynak rá a tájra
Napfény koszorúzza
és sörhabos a szája

A válladon pihen
sok régi álmod
és onnan figyel
hogyan csinálod
mutasd most milyen 
ha átdobálod
és nézd ahogy repül

A válladon pihen
sok régi álmod
és onnan figyel
hogyan csinálod
mutasd most milyen 
ha átdobálod
tényleg ezt akartad

az élet nagybetűje
még hátba vág elégszer
ahhoz hogy ne fájjon
úgysincsen elég szer
a részed vagyok én is
de a tiéd a történet
nem téged faragnak
hanem te meséled

A válladon pihen
sok régi álmod
és onnan figyel
hogyan csinálod
mutasd most milyen 
ha átdobálod
és nézd ahogy repül

A válladon pihen
sok régi álmod
és onnan figyel
hogyan csinálod
mutasd most milyen 
ha átdobálod

mert tényleg ezt akartad

Boszorkány
Damjanich
Dohány
Ifjúság
Jakab hegy
Szántó
Szigeti 
Rókus
Mátyás király

nincsenek olyan messze egymástól

Boszorkány
Damjanich
Dohány
Ifjúság
Jakab hegy
Szántó
Szigeti 
Rókus
Mátyás király

nincsenek olyan messze egymástól
nincsenek olyan messze egymástól

A válladon pihen
sok régi álmod
és onnan figyel
hogyan csinálod
mutasd most milyen 
ha átdobálod
és nézd ahogy repül


A válladon pihen
sok régi álmod
és onnan figyel
hogyan csinálod
mutasd most milyen 
ha átdobálod

mert tényleg ezt akartad
mert tényleg ezt akartad
mert tényleg ezt akartad

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalokesemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr622495272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása